چطوری میشه

چگونه یک سایت Dropshipping با وردپرس ایجاد کنیم

چگونه یک سایت Dropshipping با وردپرس ایجاد کنیم

اگر به دنبال کسب درآمد از سایت وردپرس خود هستید، ممکن است بخواهید یک تجارت dropshipping با وردپرس راه اندازی کنید. در حالی که چشم انداز شروع یک کسب و کار جدید می تواند وسوسه انگیز باشد، اما دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند گیج کننده باشد. این به ویژه اگر با مدل کسب و کار dropshipping آشنا نباشید، صادق است.

به طور خلاصه، dropshipping زمانی است که از یک شرکت شخص ثالث می خواهید محصولات را برای شما به مشتریان شما ارسال کند. خوشبختانه، شما به راحتی می توانید تجارت دراپ شیپینگ آنلاین خود را با وردپرس گسترش دهید و ایجاد کنید. بهتر از این، می‌توانید از افزونه‌ها و ابزارهای دیگر برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت خود استفاده کنید.

در این پست، دراپ شیپینگ چیست و در مورد چگونگی راه اندازی کسب و کار جدید خود با استفاده از ابزارهایی مانند Shopify و WooCommerce صحبت خواهیم کرد. در نهایت، چند افزونه را به شما معرفی می‌کنیم تا به شما در شروع کار کمک کنند. بیایید شیرجه بزنیم!

مقدمه ای بر Dropshipping

wayfair image

Wayfair داستان موفقیت نهایی dropshipping است.

Dropshipping شما را قادر می‌سازد تا یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات فیزیکی ایجاد کنید – بدون اینکه خودتان محصولات را ذخیره یا ارسال کنید. این یک مدل کسب‌وکار مبتدی است که اگر می‌خواهید موفق باشید، همچنان به زمان و تلاش شما نیاز دارد. با این حال، هزینه‌های راه‌اندازی کم است و سربار حداقل است.

اگر مایل به انجام کارهای اولیه هستید، دراپ شیپینگ می تواند یک کسب و کار سودآور باشد که انعطاف پذیری زیادی به شما ارائه می دهد. با این حال، قبل از استفاده از آن، باید از مزایا و معایب آن آگاه باشید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • در حالی که ورود به کسب و کار نسبتاً آسان است، کنترل کمی بر کیفیت محصول و زمان ارسال خواهید داشت (عواملی که می توانند بر رضایت مشتری تأثیر بگذارند).
  • شما این آزادی را دارید که از هر کجای دنیا کار کنید، اما با رقابت دیگرانی که به دنبال دستیابی به اهداف مشابه هستند مواجه خواهید شد.
  • این مدل به مرور زمان مقیاس‌بندی کسب‌وکارتان را آسان می‌کند، اما با رشد کسب‌وکارتان، پشتیبانی مشتری بیشتر خواستار می‌شود.

مانند هر کسب و کاری، مزایا و معایب زیادی وجود دارد. فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا ریسک ها ارزش پاداش را دارند یا خیر. اگر به دنبال یک مدل کسب و کار منعطف هستید که بدون تعدیل زیاد با سبک زندگی فعلی شما مطابقت داشته باشد، ممکن است یک کسب و کار dropshipping با وردپرس ارزش بررسی داشته باشد. بعلاوه، شروع کار خیلی سخت نیست.

نحوه ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار Dropshipping خود با وردپرس (2 روش)

قبل از اینکه تجارت dropshipping خود را با وردپرس شروع کنید، باید بدانید که چیزی که واقعاً راه اندازی می کنید یک سایت تجارت الکترونیک است. بنابراین در حالی که انتخاب شرکت دراپ شیپینگ مناسب برای کار با آن مهم است، باید روی ساخت سایت خود نیز تمرکز کنید. این بدان معنی است که شما باید ابزار مناسب را انتخاب کنید.

به عنوان مثال،

Shopify یک سرویس پر ویژگی است که شما می توانید برای راه اندازی سایت تجارت الکترونیک خود استفاده کنید. متأسفانه، از زمان نوشتن این مقاله، دیگر افزونه ای برای ساده سازی ادغام با وردپرس ارائه نمی دهد. با این حال، شما می توانید از کدهای جاسازی Shopify در سایت خود برای هدایت ترافیک به فروشگاه خود استفاده کنید. به حسابی نیاز دارید که شامل هزینه ماهانه باشد (اما یک آزمایش آزمایشی رایگان 14 روزه ارائه می دهد).

از طرف دیگر،

ووکامرس افزونه‌ای است که به شما امکان می‌دهد سایت وردپرس موجود خود را با افزودن قابلیت تجارت الکترونیک گسترش دهید. همچنین می‌توانید از موضوع‌های تجارت الکترونیک دارای ویژگی‌های غنی و افزونه‌های مختلف برای ساخت ویترین و آن را با سایت موجود خود ادغام کنید.

هر دوی این ابزارها راه حلی عالی برای راه اندازی کسب و کار dropshipping با وردپرس ارائه می دهند. اینکه کدام یک را انتخاب می کنید تا حد زیادی به ترجیحات شخصی بستگی دارد. بیایید در مورد نحوه استفاده از هر دو بحث کنیم تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

1. دکمه‌های خرید Shopify را در پست‌ها و صفحات

اضافه کنید

Shopify Website

برای شروع کار با Shopify، باید یک حساب ایجاد کنید الف>. چهارده روز اول رایگان است، بنابراین می‌توانید قبل از تعهد، سرویس را آزمایش کنید.

کدهای جاسازی Shopify به راحتی به پست ها و منوهای شما اضافه می شوند، حتی اگر کاربر پیشرفته وردپرس نباشید. ابتدا باید به حساب Shopify خود دسترسی داشته باشید و یک دکمه خرید Shopify ایجاد کنید< /a>. کد تعبیه شده را کپی کنید، سپس وارد داشبورد وردپرس خود شوید.

یک پست جدید ایجاد کنید یا پستی را که قبلاً ذخیره کرده اید باز کنید. باید نمای خود را از حالت Visual به Text تغییر دهید:

da86daafd988d986d987 db8cdaa9 d8b3d8a7db8cd8aa dropshipping d8a8d8a7 d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a7db8cd8acd8a7d8af daa9d986db8cd985 6699b765486d4

کد جاسازی شده را از Shopify در پست خود جایگذاری کنید، هر کجا که می خواهید دکمه ظاهر شود. پس از انجام این کار، پست شما شامل یک دکمه خرید می شود که کاربر نهایی را به سبد خرید و گزینه های پرداخت Shopify شما هدایت می کند.

2. از WooCommerce برای راه اندازی کسب و کار Dropshipping

استفاده کنید

WooCommerce WordPress plugin

قبل از ایجاد هرگونه تغییر در وب سایت خود، مهم است که از وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. سایت در صورتی که به هر دلیلی نیاز به بازیابی آن داشته باشید. پس از آن، می توانید ادامه دهید و WooCommerce را در سایت خود نصب کنید.

WooCommerce Page setup

بعد از اینکه افزونه را فعال کردید، یک جادوگر راه اندازی را در داشبورد خود خواهید دید. روی Run the Setup Wizard کلیک کنید و دستورات را برای تنظیم صفحات مورد نیاز WooCommerce دنبال کنید.

WooCommerce Shipping Settings

پس از نصب افزونه، می‌خواهید تنظیمات، به‌ویژه گزینه‌های حمل و نقل را مرور کنید. این موارد را می‌توانید در WooCommerce > تنظیمات > ارسال پیدا کنید و از اینجا می‌توانید گزینه‌های حمل و نقل مختلفی را که تعریف کرده‌اید اضافه یا ویرایش کنید.

افزونه های تجارت الکترونیک برای بهبود سایت Dropshipping شما

وقتی سایت تجارت الکترونیک خود را با یکی از ابزارهای بالا راه اندازی کردید، هنوز تعدادی افزونه ممتاز و رایگان وجود دارد که می توانید برای بهبود آن استفاده کنید. در اینجا دو مورد باید در نظر گرفته شود.

افزونه رایگان کاتالوگ محصولات تجارت الکترونیک برای وردپرس

eCommerce Product Catalog Plugin for WordPress

پس از راه‌اندازی سایت، می‌خواهید محصولات خود را به روشی آسان برای مشتریان خود نمایش دهید. استفاده از افزونه کاتالوگ محصولات تجارت الکترونیک شما را قادر می سازد تا محصول خود را به طور کامل سفارشی کنید. صفحات در اینجا چند مورد از ویژگی های کلیدی آن آمده است:

  • به شما کمک می‌کند محصولات خود را نمایش دهید و پارامترهای سفارشی مانند نمایش قیمت‌ها یا نظرات را تنظیم کنید.
  • به شما امکان می‌دهد محصولات خود را در دسته‌ها سازماندهی کنید یا چندین کاتالوگ محصول را نشان دهید.
  • به طور کامل پاسخگو است، بنابراین محصولات شما به زیبایی در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده می شوند.

البته این فقط نوک کوه یخ است. ما شما را تشویق می کنیم که اسناد افزونه را مرور کنید تا درباره نحوه استفاده از آن برای بهبود سایت dropshipping خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

افزونه YouDroop Dropshipping برای WooCommerce (Premium)

YouDroop Dropshipping Add-on for WooCommerce

می‌خواهید یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ با وردپرس راه‌اندازی کنید، اما هیچ ارتباط تامین‌کننده‌ای ندارید؟ مشکلی نیست – YouDroop یک راه آسان برای اتصال تامین کنندگان با خرده فروشی ها برای بسیاری است. صنایع فقط برای یک حساب ثبت نام کنید (عضویت ماهانه از 59 eros برای خرده فروشان شروع می شود، اما تامین کنندگان می توانند به صورت رایگان شروع به کار کنند)، محصولات موجود خود را با سایت تجارت الکترونیک خود همگام سازی کنید، سپس شروع به اضافه کردن 500 مورد جدید در هر روز به سایت خود کنید. در اینجا خلاصه ای سریع از نحوه عملکرد YouDroop آمده است:

  1. تامین کنندگان محصولاتی را که در دسترس دارند در YouDroop آپلود می کنند
  2. خرده‌فروشان برای صادرات و همگام‌سازی محصولات موجود در سایت‌های تجارت الکترونیک خود وارد حساب خود می‌شوند
  3. مشتریان محصولات را از سایت‌های تجارت الکترونیک مرور و خریداری می‌کنند
  4. خرده فروشان برای اقلام فروخته شده به تامین کنندگان پول پرداخت می کنند و اطلاعات حمل و نقل را ارائه می دهند
  5. تامین کنندگان کالاها را برای مشتریان ارسال می کنند

بنابراین تامین‌کنندگان فروش بیشتری انجام می‌دهند، خرده‌فروشان با کاهش قیمت پایه کالا در وب‌سایت خود سود می‌برند و مشتریان محصولات فوق‌العاده‌ای دریافت می‌کنند. همه برنده می شوند!


ایجاد یک کسب و کار موفق دراپ شیپینگ به زمان و تلاش شما نیاز دارد. با این حال، شروع نباید خیلی سخت باشد. هنگامی که بدانید چگونه کسب و کار خود را راه اندازی و راه اندازی کنید، تا زمانی که مایل باشید کار مورد نیاز را انجام دهید، به خوبی در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت.

آیا در مورد نحوه ساخت سایت برای کسب و کار dropshipping خود با وردپرس سؤالی دارید؟ بیایید در بخش نظرات زیر درباره آنها بحث کنیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا